Salam Ukhuwwah

Monday 8 December 2014

PROMOSI DISEMBER SHAKLEE : PROMOSI BERGANDA BUKA PELUANG CANTIKKAN DIRI

Disember datang dengan PROMOSI BERGANDA DARI SHAKLEE. Shaklee yang bermurah hati memberikan promosi pada dua produknya iaitu BELI 6 PERCUMA 1 untuk Vitamin C dan Vitamin E.



Tetapi yang ISTIMEWANYA lagi bukan sahaja setakat BELI 6 PERCUMA 1, kepada yang hanya mahukan 2 botol sahaja, akan dapat DISKAUN 5% tau!!!




Jadi inilah peluang TERBAIK bagi yang nak perbaiki masalah kulit, nak kulit kelihatan berbeza pada tahun baru nanti. Sebabnya Vitamin C dan Vitamin E memang terkenal untuk perbaiki masalah kulit seperti kulit berjerawat, jeragat, kulit kusam dan tak sekata.  

Vitamin C sememangnya penting dalam pembentukan kolagen. Ramai wanita yang mengamalkan pengambilan kolagen padahal sebenarnya makanan yang mengandungi tinggi Vitamin C amat baik dalam membantu menghasilkan kolagen. Tetapi kadang kita tak mampu ambil Vitamin C yang berkhasiat jadi cara yang terbaik adalah dengan mengamalkan Vitamin C Shaklee. 1 biji tablet Vitamin C Shaklee bersamaan dengan 7 biji oren. Aha...boleh ke kita makan 7 biji limau setiap hari?




Vitamin E pula terkenal sebagai vitamin awet muda. Kandungan antioksidan yang tinggi didalam Vitamin E membantu melambatkan proses penuaan bagi yang mengamalkannya secara konsisten. Vitamin E membantu dalam kesimbangan hormon dan baik untuk mengawal kadar minyak dalam liang kulit. Bagi yang berkulit berjeragat amat baik mengamalkannyakeran ia membantu memudarkan jeragat.




Itu baru fungsi Vitamin C dan Vitamin E untuk kulit. Tetapi sebenarnya banyak lagi fungsi kedua-dua vitamin ini kepada kita. Antaranya membantu menguatkan sistem imunisasi badan, membaiki peredaran darah, memberikan tenaga dan banyak lagi kelebihannya untuk kesihatan kita.

Jadi inilah masanya untuk kita berbelanja dengan harga yang berbaloi!!! Tak rugi kalau kita buat stok juga kan...jom..jom..jom... membeli dengan JIMAT!!!



Segalanya... bermula disini.... 


Pengedar Sah Shaklee KULIM, KEDAH


***************************************
Salam Ukhuwwah buat semua...Semoga Ukhuwwah kita terjalin erat...

---->  Saya Noni | Kulim | 019-5553667

COD kawasan Kulim/Lunas dan pengeposan untuk satu Malaysia

Untuk sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee...
Boleh terus hubungi saya...

FB Nor Ni Azrah Azhar  Page ~ AzRaShoppeVitamin



No comments:

Post a Comment