Salam Ukhuwwah

Wednesday 31 December 2014

HARI INI CLOSING SHAKLEE

Closing!!! Kalau kita duduk dalam bahagian akaun, hari ini memang hari yg paling sibuk... Suatu masa dulu saya pernah bekerja di bahagian perakaunan dan fuyyo!!! Memang busy giler... Month end closing, Year End Closing...


Dan setelah menjadi WAHM dan berbiz dengan Shaklee, saya juga sibuk closing lagi... Tekanannya pun terketar-ketar jugak bila sikit aje lagi point UV tak cukup...huhu...memang mendebarkan jugak... Sebab tu awal-awal lagi telan b-complex...utk kawal stress tu hehe...tapi takde la stress mana pun...namanya WAHM...kita enjoy!!!

Apa yang penting kita usaha dan usaha dengan zikrullah jugak...itulah yang paling penting. Apa-apa pun kita minta pada Dia. Segala usaha kita, hasil yang kita dapat semuanya terpulang padaNya utk memberi. Alhamdulillah... dalam group Shaklee kami diajar untuk call DIA banyak² usaha dan call... DIA lah sebaik-baik pemberi...dan untuk closing hari ni pun DIA yang Maha Pemberi telah memberi rezeki yang saya minta...Syukur atas segala pemberianNYA...




Kawan-kawan nak rasa rezeki yang boleh kita kongsi sama-sama dengan mereka yang lain juga...Jom lah join saya menjana pendapatan bersama SHAKLEE... Alhamdulillah, menyesal tak join dari awal... Saya dapat segalanya disini...Ilmu dunia dan ilmu akhirat juga...



Segalanya... bermula disini.... 


Pengedar Sah Shaklee KULIM, KEDAH



***************************************


Salam Ukhuwwah buat semua...Semoga Ukhuwwah kita terjalin erat...


---->  Saya Noni | Kulim | 019-5553667

COD kawasan Kulim/Lunas dan pengeposan untuk satu Malaysia

Untuk sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee...
Boleh terus hubungi saya...

FB Nor Ni Azrah Azhar  Page ~ AzRaShoppeVitamin





No comments:

Post a Comment