Salam Ukhuwwah

Thursday 27 November 2014

TESTIMONI SUSU TAK MERUDUM LAGI

Entry semalam kita dah sembang mengenai "Punca Susu Ibu Berkurang". Hari ini saya nak kongsi pula testimoni susu ibu tak merudum lagi.

Di Shaklee kami ada Set Cadangan untuk penyusuan dimana suplemen tersebut bagi membantu menggalakkan pengeluaran susu ibu dalam erti kata lain susu ibu akan lebih meriah. Ianya bagi membantu ibu-ibu mendapatkan keperluan nutrien yang mencukupi semasa menyusu bayi.

Ibu-ibu menyusu digalakkan mengambil nutrien yang cukup dan kemungkinan nutrien tersebut sukar untuk diperolehi dari makanan atau mendapat kurang dari makanan. Bagi memudahkan ibu-ibu mendapat nutrien yang secukupnya, cara pengambilan suplemen secara teratur dan konsisten adalah perlu.

Antara suplemen yang ada dalam Set Penyusuan Shaklee ialah ESP, Alfalfa, B-Complex, Vitalea, Ostematrix. Semua vitamin ini membantu membekalkan nutrien yang penting yang amat diperlukan oleh ibu menyusu iaitu dengan membantu menggalakkan pengeluaran serta memekatkan susu ibu.






Alhamdulillah ramai ibu-ibu yang dah mengamalkannya dan ramai yang memberikan komen yang positif diatas keberkesan terhadap Set Penyusuan yang ibu-ibu ambil.






 







Suplemen hanya membantu dan menyokong sahaja tetapi yang menjadi tunjang utama bekalan susu semakin meningkat adalah kerana cara penyusuan yang betul dan ibu-ibu pula tetap menyusukan bayi secara berterusan dengan semangat yang tinggi walaupun susu berkurang. Yang penting ibu-ibu tak cepat putus asa...Alhamdulillah, moga Allah permudahkan niat murni ibu-ibu untuk menyusu secara sepenuhnya sehingga 2 tahun.



Pengedar Sah Shaklee KULIM, KEDAH


Segalanya... bermula disini.... 



Order Sekarang Set Penyusuan

Nak buat pembelian? KLIK pada button dibawah



***************************************
Salam Ukhuwwah buat semua...Semoga Ukhuwwah kita terjalin erat...

---->  Saya Noni | Kulim | 019-5553667

COD kawasan Kulim/Lunas dan pengeposan untuk satu Malaysia

Untuk sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee...
Boleh terus hubungi saya...

FB Nor Ni Azrah Azhar  Page ~ AzRaShoppeVitamin

Sama-sama kita upkan diri kita supaya lebih tampil berkeyakinan....




No comments:

Post a Comment