Salam Ukhuwwah

Thursday 6 November 2014

SIAPA SAYA? Jatuh Cinta dengan Shaklee

Saya Norni...ibu kepada 3 anak. Anak² saya semua dah meningkat ke alam kanak² dan remaja. Kira ibu ni dah rehat la sikit... Alhamdulillah...anak² pun semua jenis yg ringan tulang...


Meh nak cerita sikit macamana diri ini boleh terjebak dengan Shaklee dan terus JATUH CINTA gitu... Bermula saya dengan Shaklee iaitu dengan Set Slimming Shaklee.




Tahu aje la naluri wanita kan... Nak cantik dan kurus aje... Saya pula 2 tahun selepas lahirkan anak ke 3 ada tekanan darah tinggi. Jadi tak boleh ambil sebarang pil diet tau... Sebab banyak pil diet kat luar sana memberi kesan kepada tekanan darah tinggi. Memang bahaya... Nasihat saya berhati-hati dlm mengambil sebarang pil diet. Saya masa tu mencari produk yang selamat dan dalam masa sama bagus untuk penyakit darah tinggi.

Alhamdulillah... Setelah saya amalkanya... Tekanan darah saya kian stabil dan badan pun agak turun la sikit itupun sebabnya saya tak ambil cara konsisten dan tak jaga makan. Dari situ bermulalah saya menjadi ahli untuk dapat harga yang lebih murah sebab saya nak pakai untuk keluarga saya juga. Lebih untung sebenarnya...

Kalau ikut saya, sebenarnya semua produk Shaklee saya suka dan yang paling saya JATUH CINTA ialah pada ESP, GLA, GARLIC COMPLEX, OSTEMATRIX & OMEGA GUARD. Sebabnya semua ini membantu saya menstabilkan tekanan darah, memberi tenaga dan tak sakit tumit.

Apa yang penting tahap kesihatan kita dalam keadaan yang lebih baik dari semasa ke semasa... Dalam masa yang sama dapat jana pendapatan tau!! Mula² kongsi apa yang saya rasa dan Alhamdulillah kawan² tertarik dengan perkongsian saya jadi dari situlah saya mula menjebakkan diri dengan serius untuk menjualnya...sebab saya dah rasai kebaikannya dan saya pun nak orang lain rasai kebaikan apa yang saya dah alami...


Pengedar Sah Shaklee KULIM, KEDAH

Segalanya... bermula disini.... 


Nak buat pembelian? KLIK pada button dibawah

***************************************
Salam Ukhuwwah buat semua...Semoga Ukhuwwah kita terjalin erat...

---->  Saya Noni | Kulim | 019-5553667

COD kawasan Kulim/Lunas dan pengeposan untuk satu Malaysia

Untuk sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee...
Boleh terus hubungi saya...

FB Nor Ni Azrah Azhar  Page ~ AzRaShoppeVitamin

Sama-sama kita upkan diri kita supaya lebih tampil berkeyakinan....



No comments:

Post a Comment