Salam Ukhuwwah

Wednesday 12 November 2014

TERUJA DENGAN KELAS PRODUK SHAKLEE

Setiap kali bila ada kelas Shaklee sama ada bengkel nutrisi, produk talk atau webinar pasti saya akan teruja untuk hadirinya dan akan cuba juga mencari masa supaya dapat hadiri kelas yang diadakan. Sebab bukannya senang untuk kita dapat ilmu terutama kalau ada Master-Master yang bagi talk.




Inilah untungnya menjadi pengedar Shaklee yang sah. Berpeluang menuntut ilmu dari mereka yang banyak ilmu dan pengalaman baik dari segi pemasaran, ilmu produk, amakan rohani semuanya dikongsikan kepada kami tanpa rasa jemu.

Antara kelas yang pernah saya hadiri ialah kelas Shaklee Effect, Shaklee Super Mom Idol, produk talk dan yang terbaru kelas Bengkel Nutrisi. Semua kelas ini adalah untuk membimbing dan membantu SID supaya sentiasa berilmu dan dapat memberikan khidmat nasihat yang betul kepada pelanggan Shaklee.







APA TUJUAN KELAS?

Shaklee mahukan SID mereka bukan SID kosong. Jadi perlu utk kita dalami ilmu suplemen supaya senang untuk mencadangkan sesuatu yang terbaik sama ada untuk diri dan keluarga mahupun untuk pelanggan.

Setiap kelas mempunyai KEISTIMEWAAN tersendiri. Dan saya paling suka bila dapat berjumpa Master-Master yang hebat, mendengar perkongsian dari mereka dan tak kedekut menurunkan petua-petua untuk maju berjaya kepada kami. Yang paling best anak-anak yang riuh-rendah keliling kami tidak menjadi halangan untuk kami menuntut ilmu. Ibu-ibu pun tak susah hati nak tinggal anak-anak kalau ada kelas sebabnya Mak belajar dan jalin silaturrahim, anak pun jalin silaturtahim sesama mereka.



Aha...jangan tak tahu, kami juga ada kelas online ya...iaitu Webinar. Dalam webinar ni walaupun jarak kami beribu batu iaitu ada yang di Sarawak, Sabah, Johor tetapi tidak menjadi halangan bagi kami untuk menimba ilmu. Bestkan? Kita sentiasa di beri tunjuk ajar oleh Master-Master yang hebat. Suatu hari nanti kami juga akan jadi seperti mereka.



Jadinya, walaupun tiada pengalaman berbisnes kita tetap akan mendapat sokong kumpulan kita. Mak Shaklee, Nenek Shaklee, Makcik Shaklee, adik-beradik Shaklee sentiasa memberi sokongan dan bantuan kepada kita. Silaturrahim sentiasa terjalin.
Yang penting semangat yang kental dari diri sendiri...

Bagi yang berminat untuk menceburi bisnes dan masih mencari-cari lagi boleh la 
WHATSAPP/SMS saya di 019-5553667...


Pengedar Sah Shaklee KULIM, KEDAH

Segalanya... bermula disini.... 


Nak buat pembelian? KLIK pada button dibawah

***************************************
Salam Ukhuwwah buat semua...Semoga Ukhuwwah kita terjalin erat...

---->  Saya Noni | Kulim | 019-5553667

COD kawasan Kulim/Lunas dan pengeposan untuk satu Malaysia

Untuk sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee...
Boleh terus hubungi saya...

FB Nor Ni Azrah Azhar  Page ~ AzRaShoppeVitamin

Sama-sama kita upkan diri kita supaya lebih tampil berkeyakinan....



No comments:

Post a Comment