Salam Ukhuwwah

Monday 10 November 2014

MENU SESEDAP RASA...EMM YUMMY!

Aha...hari ni saya nak kongsi MENU SESEDAP RASA bersama SHAKLEE... Hehe...macam chef kat TV pulak la... Istimewa untuk anda nak-nak yang tengah berdiet...memang sesuai sangat-sangat..

Di Shaklee kita ada minuman ESP, Meal Shakes, Performance Drinks, Vivix dan Collagen. Bila dah beli sesetangahnya kadang tu tak berapa nak lalu minum macam tu saja. Iyalah...citarasa kita bukannya sama kan...tetapi sebenarnya kalau kita pandai menolahnya dan jadi lebih kreatif...tersangatlah sedap rasanya.


Resepi Sedap ESP

Kegemaran saya, saya shakekan dengan air buah pilihan saya... Boleh jugak di Shake kan dengan air twister, ribena atau apa yang menjadi kegemaran Anda.




Tapi kalau yang sedang berdiet sudah tentu kena kurangkan pengambilan minuman bergula kan...
Dan ini merupakan yang paling saya suka. Sebabnya kenyang perut sampai ke malam. Ditambah lagi dengan kandungan ESP yang rendah Indeks Glisemik. Dimana gula di dalam ESP dilepaskan secara perlahan-lahan kedalam badan. Jadi bertamh kenyang dan bertenaga gitu. Inilah ESP bersama OAT...



Nak tambah tenaga lagi plus kulit yang Awet Muda dan kesihatan yang lebih baik lagi...
Kreatifkan diri dengan menu yang lebih sedap...


Aha...! Nampak sejuk dan freshkan? Kalau berbuka dengan Performance drinks dan Vivix ni memang terasa kesegarannya. Menghalang berlakunya dehidrasi.

Untuk resepi yummy ni kita sebagai ibu kenalah jadi lebih kreatif mencipta menu. 
ESP blend dengan kurma, strawberi, kismis. Boleh juga dicampur dengan Meal Shakes. Semuanya bergantumg atas kreativiti masing-masing... Emm...bila nampak performance drinks sejuk ni dicampur dengan vivix rasa terliur la pulak kan... Jom pekena segelas...



Segalanya... bermula disini.... 


Nak buat pembelian? KLIK pada button dibawah

***************************************
Salam Ukhuwwah buat semua...Semoga Ukhuwwah kita terjalin erat...

---->  Saya Noni | Kulim | 019-5553667

Untuk sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee...
Boleh terus hubungi saya...

FB Nor Ni Azrah Azhar  Page ~ AzRaShoppeVitamin

Sama-sama kita upkan diri kita supaya lebih tampil berkeyakinan....











No comments:

Post a Comment