Salam Ukhuwwah

Friday 7 November 2014

PENGALAMANKU BERSAMA SHAKLEE & SHAKLEE EFFECT

Alhamdulillah...sejak saya bersama keluarga Shaklee ini, ianya telah membuka mata saya untuk lebih peka terhadap penjagaan tubuh badan dan tahap kesihatan bukan untuk diri saya seorang sahaja tetapi untuk seisi keluarga.

Dari Shaklee kami sekeluarga dah jarang menggunakan ubat-ubat drugs baik untuk demam, batuk dan selsema. Alhamdulillah SYUKUR sangat-sangat dengan nikmat kesihatan kami sekeluarga sekarang. Kalau dulu boleh katakan tiap-tiap bulan akan ke klinik. Ubat demam atau batuk sentiasa kena ada stok dalam peti sebab bimbang anak-anak demam mengejut. Macam tu jugak dengan Paracetamol, memang kena simpan selalu. Kejap-kejap sakit kepala la, senggugut la.
Kini, Alhamdulillah...Mencegah Lebih Baik dari Mengubat.

Aha...kalau nak tahu saya dan suami pun sama-sama jaga pemakanan ya... Sama-sama diet disamping tu mengambil suplemen untuk menampung nutrien yang tak cukup oleh badan. Suami saya merupakan peminat setia VITALEA dan saya pula setia dengan SET SLIMMING... Dan nak tahu hasilnya.... Jeng, jeng, jeng....


Aha,,,nampak tak kesannya...hehe suka sangat-sangat...sebab bukan senang tau!!! Pada yang nak tahu caranya boleh la WhatsApp saya... 0195553667

Untuk memantapkan Ilmu Suplemen dan produk Shaklee kami juga menghadiri Workshop yang dianjurkan oleh pihak Shaklee sendiri. Untuk guide diri dan customer jugak tentang penggunaan Suplemen yang betul... jadi kami bukanlah SID yang kosong...



Kalau untuk serius berbisnes, saya ingatkan dulu kita bawa diri sendiri, rupanya tidak. Kami ada GROUP SUPPORT yang memang betul-betul membantu dari segi motivasi, cara kita nak bergerak juga amalan rohani. Alhamdulillah secara tak langsung kawan-kawan saya makin bertambah hingga ke Sabah/Sarawak. Malah nenek Shaklee saya sendiri pun ada di Sarawak dan kami selalu berhubung antara satu sama lain. Pendekatan secara amalan rohani juga membantu kami mendekatkan diri kepada Yang Esa. Walaupun kami berjaya tapi tetap tak melupakan pada Yang Satu. Itu lah yang seronoknya dalam Shaklee...sesuatu pengalaman yang sangat berharga bagi diri ini... Alhamdulillah...



Segalanya... bermula disini.... 



***************************************

Salam Ukhuwwah buat semua...
Semoga Ukhuwwah kita terjalin erat...

---->  Saya Noni | Kulim | 019-5553667
Untuk sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee...
Boleh terus hubungi saya...

Sama-sama kita upkan diri kita supaya lebih tampil berkeyakinan....










No comments:

Post a Comment