Salam Ukhuwwah

Saturday 15 November 2014

TESTIMONI GLA COMPLEX STABILKAN HORMON

Alhamdulillah berkesempatan lagi meng'update' blog untuk hari ini. Semalam saya dah ceritakan KEISTIMEWAAN GLA COMPLEX terutama bagi wanita kan... Jadi hari ini saya nak share pula testimoni yang dah mengamalkan GLA COMPLEX ni...



Untuk saya sendiri pun, Suplemen yg sentiasa saya bawa walau travel ke mana pun salah satunya GLA COMPLEX. Memang tak tinggal la. Wow! Sayang ketat-ketat gitu. Alhamdulillah sepanjang saya ambil GLA COMPLEX, PMS saya memang boleh katakan dah tak da. Tidak seminggu sebelum period mesti rasa nyeri sangat-sangat payudara. Pastu mood tu macam nak makan orang la selalu. Semasa period pulak dah tak da senggugut cuma lenguh-lenguh aje dan saya balas dengan OSTEMATRIX, memang hilanglah lenguh-lenguh tu. Bab kulit pulak, pori-pori saya makin kecil dah tak terbuka luas macam sebelum ni...tidak huhu malunya...dari jauh orang dah nampak. Yang paling best JERAGAT yang semakin pudar. Aha...! Sebab itulah saya sayang ketat-ketat dengan GLA COMPLEX.

Jom kita tengok apa pula komen daripada mereka yang mengamalkan GLA COMPLEX ni...







Sebagaimana yang kita tengok testimoni, mereka seronok bila kulit muka dah semakin elok dari sebelumnya, hormon yang semakin stabil serta period yang dah tak lagi huru-hara.

Hormon banyak  mempengaruhi kesihatan seseorang wanita. Hormon mengatur fungsi-fungsi penting seperti metabolisma, kitaran bangun tidur, tindakbalas terhadap tekanan, struktur tulang dan pembiakan. Walaupun ia datang dalam jumlah yang kecil dalam badan kita tetapi ia mempengaruhi sebahagian proses dalam badan kita.

TANDA-TANDA MASALAH KETIDAKSTABILAN HORMON

Antara tanda-tanda yang menunjukkan hormon kita tak stabil ialah:
  • perubahan fikiran atau mood swing
  • lesu/gelisah
  • kemerosotan tahap ingatan
  • hilang minat seks
  • masalah berat badan
  • kulit kusam tak berseri/berminyak/jerawat
  • rambut gugur
  • kitaran haid tak teratur
  • susah hamil

Kandungan dalam GLA COMPLEX yang merupakan kombinasi dari minyak borage, blackcurrent, minyak bunga matahari, Evening primerose oil dan vitamin E serta kandungan Gamma Linolenik Asid (GLA) dan Asid Linolenik (LA) di dalamnya akan membantu untuk menstabilkan semula hormon dan bila hormon dah stabil masalah penyakit yang datang dari ketidakstabilan hormon akan hilang seperti muka yang lebih lembap, period yang kian stabil, kesuburan dan senang hamil serta masalah-masalah lain yang berkaitan dengan hormon.

GLA juga merupakan bahan binaan bagi prostaglandin. Prostaglandin merupakan bahan berkesan berupa hormon yang membantu badan mengawalatur proses badan yang normal. 


Pengedar Sah Shaklee KULIM, KEDAH


Segalanya... bermula disini.... 


Nak buat pembelian? KLIK pada button dibawah


***************************************
Salam Ukhuwwah buat semua...Semoga Ukhuwwah kita terjalin erat...

---->  Saya Noni | Kulim | 019-5553667

COD kawasan Kulim/Lunas dan pengeposan untuk satu Malaysia

Untuk sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee...
Boleh terus hubungi saya...

FB Nor Ni Azrah Azhar  Page ~ AzRaShoppeVitamin

Sama-sama kita upkan diri kita supaya lebih tampil berkeyakinan....











No comments:

Post a Comment