Salam Ukhuwwah

Tuesday 16 June 2015

MENCARI SHAKLEE DI KULIM/LUNAS/SG KOB ?

Masih tercari-cari vitamin yang perlu diamalkan tapi tak tahu nak cari mana dan nak ambil apa? Saya adalah Pengedar Shaklee di kawasan Kulim, Lunas, Sg Kob serta kawasan-kawasan sekitarnya.

Hanya call atau whatsApp saya. Penghantaran secara percuma atau masih keliru nak ambil apa untuk keperluan diri dan keluarga kita boleh set kan masa dan jumpa dimana-mana.



Konsultasi percuma, penghantaran percuma juga jadual cara pengambilan.

Atau berminat juga untuk dapatkan wang sampingan? Menampung sumber kehidupan yang kian meningkat? Ramai yang tanya saya boleh buat duit ke dengan Shaklee? Boleh kalau betul-betul istiqomah. Kami ada group support yang kuat untuk membantu anda...



Jadi tak perlu risau lagi nak cari pengedar. Anda sendiri dah jadi pengedar Shaklee...

Cari saya Noni Pengedar Shaklee Kulim

Hubungi saya dan saya sedia membantu
Noni ~ 019-5553667
atau email saya di norni.azrah@gmail.com
FB Azra Azri
Pengedar Shaklee Kulim
(921341)

No comments:

Post a Comment