Salam Ukhuwwah

Friday 17 October 2014

Segalanya... Bermulanya disini....

Tiada ALASAN untuk berjaya!!!

Seorang surirumah yang sentiasa berkejar ke sana ke mari mengambil anak-anak ke sekolah dan memenuhi aktiviti anak-anak dan aktiviti kemasyarakatan serta menjaga ibu yang strok tidak mematahkan semangat saya untuk terus berusaha mencapai matlamat saya di dalam Shaklee.

Maka di sinilah saya bermula...dengan Shaklee...







Tiada alasan bagi saya untuk mencipta kejayaan seperti mereka. Mereka boleh berjaya dan boleh lakukannya kenapa tidak dengan saya kan...?




Jom...sesiapa yang mahukan pendapatan sampingan, orang kata pada duduk saja kat rumah tu ada juga duit masuk....jom sertai kami dengan Shaklee... Yurannya hanya RM65 seumur hidup...
Boleh contact saya untuk maklumat yang terperinci...


Segalanya... bermula disini.... 



***************************************

Salam Ukhuwwah buat semua...
Semoga Ukhuwwah kita terjalin erat...

---->  Saya Noni | Kulim | 019-5553667
Untuk sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee...
Boleh terus hubungi saya...

Sama-sama kita upkan diri kita supaya lebih tampil berkeyakinan....

No comments:

Post a Comment