Salam Ukhuwwah

Sunday 12 October 2014

Nutriferon Suplemen Terbaik Untuk Penyakit Jerebu

Penyakit yang akrab dengan jerebu atau dalam keadaan cuaca tak menentu sudah tentunya sakit tekak, batuk dan selsema...

Dalam sehari dua ni memang agak teruk juga jerebu kan...? Bila keluar rumah terasa habuk-habuk masuk ke hidung dan ke dalam tekak kita...

Pagi tadi bila bangun tidur dah mula terasa perit tekak. Bersin tu dah mula dari petang semalam lagi.... Dan kita dah tentu rasa tak nak ianya melarat sampai demam kan...

Lepas-lepas subuh tadi, saya minta tolong anak dara saya kacaukan segelas Nutriferon untuk saya...rasanya ala-ala air bunga pun ada jugak, saya suka rasanya...

Alhamdulillah... Dengan izin Allah, dah tak bersin lagi, sakit tekak pun hilang... Wah!!! Memang lega sangat-sangat sebab saya sebolehnya tak nak ambil ubat selsema atau ubat batuk...dan sekarang saya tak perlu lagi ambil semua ubat tu...

Nutriferon merupakan produk berpaten dengan campuran ekstrak tumbuhan yang terbukti secara klinikal dapat menguatkan imun. Bila diambil setiap hari dapat meningkatkan pengeluaran interferon semulajadi tubuh badan kita yang merupakan pengaktif kritikal sistem imun.



Diekstrak dari 4 tumbuhan; iaitu biji labu, bunga Safflower, Honeysuckle Jepun dan biji Plantago. Mempunyai daya kebolehan mendorong pengeluaran semulajadi interferon tubuh. Formulanya yang digunakannya adalah semulajadi, selamat tulen dan berkesan. Penemuan dan rekaannya telah diiktiraf sebagai penemuan terhebat dalam bidang immunologi.

Nutriferon membantu mengukuhkan Sistem Imun dalam masa 3 hari. Satu-satunya interferon semulajadi di dunia. Kajian menunjukkan bahawa interferon mampu merangsang dan mempertingkat secara keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungsi untuk membunuh: T-cells, B-cells dan makrofag.

Dah tiba masa untuk kita beralih kepada sesuatu yang semulajadi bagi mengatasi masalah sakit tekak, selsema, batuk dan demam.

Kita perlu berusaha untuk jadi lebih sihat di samping berserta dengan doa dan keyakinan pada Allah...

Segalanya...bermula disini...


***************************************

Salam Ukhuwwah buat semua...
Semoga Ukhuwwah kita terjalin erat...

---->  Saya Noni | Kulim | 019-5553667
Untuk sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee...
Boleh terus hubungi saya...

Sama-sama kita upkan diri kita supaya lebih tampil berkeyakinan....

No comments:

Post a Comment