Salam Ukhuwwah

Thursday 28 May 2015

ANGGUR SEAKAN SEPERTI JANTUNG BANYAK KHASIAT UNTUK JANTUNG YANG SIHAT

Segugus anggur yang bentuknya seakan-akan jantung. Setiap buah yg Allah cipta pasti ada hikmahnya buat Umat manusia. Tinggal sahaja cara manusia mengamalkannya dan mengambil hikmah dari penciptaanNya. Termasuk tonik anggur Vivix ini yang manusia hasilkan dari hikmah adanya anggur.



Menurut kajian saintis anggur memang bagus untuk kesihatan jantung. Bila bercakap mengenai kesihatan jantung, sudah tentu ia berkait juga dengan penyakit-penyakit lain seperti darah tinggi, strok, kebas-kebas dan banyak lagi yang berkaitan dengan saluran darah.

Anggur muscadine adalah anggur liar yang berbeza dari anggur biasa. Ia memberi lebih faedah kepada kesihatan, fungsi imun yang lebih tinggi dan sifat antioksidan yang lebih kukuh. Anggur ini mempunyai asid ellagik dalam kepekatan yang tinggi, satu phyto-nutrient yang tidak dijumpai didalam anggur jenis lain dan ia juga telah menunjukkan mempunyai ciri-ciri menghentikan kimia penyebab kanser, anti-virus dan anti-bakteria.




Ramuan semulajadi kombinasi anggur muscadine, lobak ungu, elderberry dan knotweed jepun menghasilkan profil polyphenol (Resveratrol) yang kuat didalam VIVIX. Campuran inilah yg bertanggungjawab dalam banyak tindakan unik melawan penuaan selular. Ia juga nyata mampu membantu memberi perlindungan terhadap penyakit kardiovaskular dan jantung, termasuk strok, darah tinggi, kanser, memelihara sel- sel daripada jangkitan virus dan bakteria.

Memperbaiki DNA - Dimana Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut. DNA kita yang saban hari mengalami kerosakan antaranya oleh radikal bebas menyebabakan kita menjadi semakin lemah. Mereka yang menjalani rawatan pemulihan kanser sesuai mengambil vivix untuk mengembalikan sel tubuh yang lebih kuat.

Memperbaiki tenaga sel - semakin hari tubuh kita semakin hilang sel tenaga dek kerana faktor penuaan. Ia akan menurunkan juga fungsi sel. Ramuan vivix akan menggalakkan dan meningkatkan tahap tenaga didalam sel.



Tonik anggur hebat Vivix membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imun dan sendi. Badan kita yang semakin lemah, ingatan yang semakin sukar. Vivix membantu melawan penuaan tahap selular dan lebih dari itu.

Penemuan yang unik yang menghasilkan VIVIX ini memberi peluang kepada penyakit-penyakit yang berkaitan dengan jantung dan penyakit lain dapat diperbaiki kepada tahap kesihatan kita yang lebih baik.


Luv Sharing
Noni ~ 019-5553667
Pengedar Shaklee Kulim
(921341)



No comments:

Post a Comment