Salam Ukhuwwah

Tuesday 7 April 2015

GLA COMPLEX SUPLEMEN WAJIB UNTUK WANITA


Sebab apa saya katakan Gla Complex adalah suplemen wajib untuk wanita... sebabnya minyak borage yang mengandungi Asid Gama Linolenik (GLA) dan Asid Linolenik berfungsi untuk menstabilkan hormon wanita.

Masalah yang dialami oleh wanita kebanyakannya dipengaruhi oleh ketidakstabilan hormon wanita. Masalah period tak tetap, senggugut, jerawat, jeragat, sukar hamil, simptom pra haidh, muka berminyak, masalah berat badan semuanya ada kaitan dengan hormon wanita



Kandungan borage seed, blackcurrent, minyak bunga matahari, evening primrose oil serta vitamin E membantu dalam menstabilkn hormon wanita, meredakan PMS, menjaga kesihatan kulit, kuku dan rambut, menjaga paras tekanan darah, menjaga kesihatan tubuh, melindungi kesihatan jantung, meningkat kesuburan wanita serta membantu membakar lemak juga.

Secara ringkasnya kita sebagai wanita memang perlu menjaga kestabilan hormon. Jika hormon wanita lebih stabil maka tiadalah atau kuranglah masalah yang dihadapi oleh kita. 

Dibawah ini saya kongsikan apa yang dialami oleh mereka yang dah mengamalakan GLA COMPLEX. 



Jika kawan-kawan mahukan kestabilan hormon dan mengalami masalah kulit kusam, muka berjerawat atau berjeragat bolehlah mulakan dengan Gla Complex dan ESP.


Luv Sharing - Noni

No comments:

Post a Comment