Salam Ukhuwwah

Wednesday 24 September 2014

LENGUH, SAKIT BADAN DAN KREM ~ OSTEMATRIX PILIHAN TERBAIK

Sebagai WAHM (WORK AT HOME MOM) huhu...siapa kata tak bizi kan? Rutin seharian yang penuh dari pagi hingga ke malam dan mesti bijak dalam mengatur masa dan jadual. Bermula dari sebelum Subuh sehingga anak-anak dah tidur semua barulah kita boleh berlunjur kaki dan masa tu pulak masa untuk saya uruskan hal-hal bisnez ni...

Perghhh...bizi tu...kalah CEO...Badan sudah pasti la terasa kepenatannya...dengan kaki yang lenguh dan kadang-kadang krem, tidur pun nak menentu...kepala pun dah "gelong"..haha kata orang utara... Tapi itulah yang saya kena lalui almaklumlah suami pun bekerja jauh jadi semuanya sendiri...Sebab itu saya kena kuat badan dan inginkan sentiasa sihat walafiat...

Tapi saya puas sebab dapat lakukannya sendiri dan anak-anak sentiasa di depan mata...

OSTEMATRIX....Suplemen yang banyak membantu saya...untuk sakit badan, krem kaki, lenguh-lenguh kaki, tangan, dan buat saya tidur lena walaupun tidur lambat, dapat perlahankan degup jantung saya yang ada penyakit darah tinggi dan of coz bangun pagi tak sakit badan dan yang paling best senang membuang pada paginya...

Bagi yang tak suka minum susu macam saya ni ia adalah sesuatu yang baik kerana mudah untuk mengambilnya. Hanya 2 biji Ostematrix sebelum tidur menyamai dengan 2 gelas susu sehari.

Wanita, disaran mendapatkan keperluan kalsium harian secukupnya (antara 800 hingga 1,000 miligram) di samping nutrien penting lain seperti protein, zink, magnesium dan vitamin D yang diperlukan untuk mengekalkan tulang yang kuat dan sihat.

Segelas susu berkalsium tinggi mengandungi 500 miligram (mg) kalsium dan dua gelas susu tersebut cukup untuk membekalkan jumlah kalsium yang disarankan setiap hari.







Pengambilan OSTEMATRIX sebelum tidur boleh membantu kita  untuk tidur yang lebih lena. Tapi kalsium bukan ubat tidur ya...

Akan datang kita cerita pula apa akan berlaku jika kekurangan KALSIUM terutama bagi wanita yang makin meningkat usia.....



***************************************

Salam Ukhuwwah buat semua...
Semoga Ukhuwwah kita terjalin erat...

---->  Saya Noni | Kulim | 019-5553667
Untuk sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee...
Boleh terus hubungi saya...
FB Nor Ni Azrah Azhar  Page ~ AzRaShoppeVitamin

Sama-sama kita upkan diri kita supaya lebih tampil berkeyakinan....







No comments:

Post a Comment