Salam Ukhuwwah

Friday 14 August 2015

Idea Hantaran Kahwin Meletop Buat Isteri Rasa Cair

Okay.....hanya tajuk yang santai dan simple je hari ini...



Buat bakal pengantin yang masih memikirkan dan masih tercari lagi idea hantaran buat bakal isteri atau bakal suami...

Kekadang tu tak terfikir untuk jadikan ianya barang hantaran kan?
Tapi percayalah...berbaloi untuk anda yang bakal menjadi suami isteri untuk menjalani kehidupan berumahtangga...

Bila dah ada rezeki dikurniakan cahayamata...maka inilah yang amat-amat diperlukan buat para isteri kita...

Suami juga boleh amalkan...Sesama menjaga kesihatan yang lebih berkualiti...

Inilah idea TERBAIK utk dijadikan barang hantaran...
Kalau Shaklee saya kenali masa nak kahwin dulu mesti saya selitkan juga salah satu hantaran saya dengan SHAKLEE




Aha...tak tahu nak cari mana produk ini?
Cari saya ya...siap pakej dgn jadual cara makan sekali...


HUBUNGI...
Noni ~ 019-5553667
atau email saya di norni.azrah@gmail.com
FB Azra Azri / Pages AzRa Shoppe
Pengedar Shaklee Kulim
(921341)

Saya sedia membantu kawan-kawan...



1 comment: